8/26/2010

Desvirgat

      Feia temps – coses de l'edat, imagine - que no pensava en la virginitat. Quantes ganes i esperances dipositades en aquella primera relació sexual! Aquella primera relació que t'obri a un nou món de sensacions: sobretot, d'epidèrmiques!!
Estes dies de l'estiu tardà les aprofite (com si per fer-hi més coses no anara igualment a esmunyir-se-me'n el temps d'esbarjo entre els dits de les mans) mirant uns devedés del meu germanet. Recordeu aquella sèrie que feien a les nits en la 2: Doctor en Alaska? Fantàstica, veritat?
    Com deia, feia temps que no pensava en la virginitat i la seua pèrdua, fins que en una de les escenes d'un capítol (Guerra y Paz) Ed es desvirgat per una jove pel-roja, filla de granger (ja en sabeu la fama que tenen!!) damunt el pallar de l'establia.
L'Ed, encara en èxtasi després de la seua primera volta, s'esforça en buscar dins els seus records aquelles sensacions de plaer anteriors al llarg del seus 18 anys de vida; i s'esforça – inútilment – en trobar-ne'n un que minimament s'hi aproxime. Amb veu alta ens relata aquells clímaxs de plaers infantil i adolescent, i mirant, amb ulls plens d'emoció -sense veure'l – el sostre de la vaqueria ens confessa:

L'Ed desvirgat!!

- Quan era un xiquet em vaig trencar la cama; la vaig tindre enguixada durant sis mesos: em picava una barbaritat. Estava constantment ficant-hi un pal per gratar-me. I jo pensava que això donava gust!! ...Una altra volta, durant l'hivern, vaig anar de caça amb el meu oncle: vam estar al bosc durant setmanes; va ploure i va nevar i va gelar. Per fi, vam tornar a casa i prenguérem en una sauna ben calenta. I jo pensava que això donava molt, molt de gust. Però açò, Déu meu açò...!!
 
    Els joves amants es miren i tornen a llançar-se l'un vers l'altre – que estes ocasions, com no tardaran en comprendre, cal aprofitar-les – ens busca dels (nous) plaers de la vida. Al cap i a la fi, diga el que diga Maslow, això deu ser la vida, i permeteu-me les majúscules: la Constant Recerca del Plaer. Aish!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada